poniedziałek, 10 czerwca 2013

Czas - to jedyne, czego mi potrzeba.

Nie, to nie jest miniaturka ani kolejny rozdział.
Przede wszystkim NIE ZAWIESZAM bloga, więc możecie opuścić różdżki. Muszę zrobić sobie przerwę, by wszystko popoprawiać i mieć czerwony pasek. 
A dlaczego nie zawieszam ? Bo możliwe, że w pewnej chwili będę miała chwilę i coś naskrobię.
Egzaminy do plastyka mam 18-20 czerwca, więc trzymajcie kciuki ! :3
Rozdział lub miniaturka nie pojawi się w 90% do 23 czerwca.
I mam do Was ogromną prośbę. Każdy, kto czyta to opowiadanie niech napisze, jeśli chce, swoje GG lub e-mail, bo wtedy będę mogła Was powiadomić, gdy rozdział będzie wcześniej.

To chyba tyle. Trzymajcie za mnie kciuki za poprawy i egzaminy, tak jak trzymam za Was. :)




Kocham Was ,
Avada. 

12 komentarzy:

  1. Trzymam kciuk <3 Moje GG: 47127772

    OdpowiedzUsuń
  2. 47525122 - moje GG, pisz jak coś ;)
    Będę trzymać mocno kciuki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Będziesz już 5 osobą za którą je trzymam by dostała się do plastyka :)
    A teraz się pochwalę, ja egzaminy do plastycznej miałam w maju i DOSTAŁAM SIĘ :D duma mnie przepełnia normalnie :)
    mój e-mail: ciasteczko.zjem@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam mocno kciuki! :D
    To moje GG 35193802 i jeszcze raz trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na rodział

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia. ;)
    Obserwuję Twojego bloga, więc nie ma sensu, abym Ci podawała gg, czy E-mail. :p
    Obyś szybko coś napisała, bo lovciam Twoje opowiadanie. < 333

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jak ci poszedł egzamin???
    Mój email: alusia1118@wp.pl

    OdpowiedzUsuń