niedziela, 30 czerwca 2013

Libster Award

„Nominacja do Libster Award jest otrzymywana od innego Blogera w ramach uznania za „Dobrze Wykonaną Robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów, informujesz ich o tym  i zadajesz 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga, który Ciebie nominował!”

Pytania od Zuzaa M. :


1. Ulubiona książka, oprócz „Harry'ego...”?
Przede wszystkich ''Echa'' Danielle Steel. Nie jest to kolejne romansidło, o nie. Książka opowiada o czasach wojennych. Choć nie jestem fanką takiej tematyki, to naprawdę lekko mi się czytało.
"Wbrew woli swojej bogatej żydowskiej rodziny piękna Beata wychodzi za mąż za francuskiego arystokratę. Na przekór wszystkim i wszystkiemu są szczęśliwi. Ale wybucha II wojna światowa i do Francji wkraczają wojska niemieckie. Ponury czas naznacza grozą i cierpieniem losy Beaty i jej córki Amadei."

2. Film, przy którym się wzruszasz?
Kurde, jestem bardzo, ale to bardzo wrażliwa i płaczę prawie na wszystkich filmach. Na pewno płakałam na ''Titanicu'', "Królu Lwie", "Harrym Potterze", i wielu, wielu innych.

3. Postać, która zaimponowała Ci swoim zachowaniem w „Harrym…”? Uzasadnij.
Na samym początku pomyślałam : ''Oczywiście, że Draco!". No ale czym on sobie zasłużył. Jak dla mnie to niestety niczym. Na pewno Harry zaimponował mi swoim zachowaniem. Zawsze był odważny i przyjacielski. Jako typowa Ślizgonka, to z wielkim bólem muszę stwierdzić, że w czasach młodości chciałam być taka, jak on.

4. Ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki. Takiej, która kocham przez cały czas. Chociaż ''Lose Yourself", '' So Bad", "Drop The World", "Fast Lane", "No Apologies", "When I'm Gone", i tak dalej, i tak dalej są często na mojej playliście. Czyli najprościej mówiąc, moją ulubioną piosenką zostaje ta, która ma w sobie Eminema. Nie ważne, czy jest to tylko jedna zwrotka czy refren. Najważniejsze, że jest tam on.

5. Jakich ludzi nie lubisz?
Przede wszystkim nieszczerych. Sama jestem często bardzo szczera i cenię sobie, gdy ktoś jest też wobec mnie taki sam. Po drugie fałszywych, a szczególnie takich, co obrabiają Ci dupę za plecami.

6. Cecha charakteru, której w sobie nie lubisz?
W ogóle całej siebie nie lubię. I na zewnątrz i we wewnątrz. Tak sobie myślę, że chyba nie lubię tego, że jestem bardzo ufna. Za szybko przywiązuję się do ludzi i bardzo mi to szkodzi.

7. Jakie jest Twoje największe marzenie?
Aktualnie to pójść na koncert Eminema i dostać jego autograf.

8. Ulubiona pora roku i dlaczego właśnie ta?
Chyba lato. Ptaki śpiewają, słońce grzeje i tak dalej. Ciepło jest, można nad wodę iść. Przede wszystkim się poopalać i leżeć plackiem na leżaku, nic nie robiąc.

9. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Język polski i plastyka. Od zawsze interesowałam się rysunkiem i zawsze lubiłam ten przedmiot. Ale też zawsze byłam aktywna, gdy na przykład interpretowaliśmy wiersz.

10. Co sądzisz o parringu Sevmione?
Nie przemawia do mnie. Nie mogę sobie wyobrazić tego, że Hermiona może być ze Snapem.

11. Który z przedmiotów byłby Twoim ulubionym w Hogwarcie?
Ojejku, nie wiem. Wszystkie są fajne i przydatne. Nawet zielarstwo. :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz