sobota, 6 kwietnia 2013

Thanks u.


Yo, misiaczki ! C:

Chciałabym Wam podziękować za tak dużą ilość wyświetleń. Mamy już ponad 8 tysięcy !
To dla mnie zaszczyt, że tak powiem. Nigdy nie przypuszczałam, że osiągnę chociaż 2 tysiące. Czasami miałam ochotę porzucić ten bloga, bo żadna wena nie chciała do mnie przyjść. Cieszę się, że go nie usunęłam. 
Gdybyście widzieli moją uciechę, jak czytam Wasze komentarze! Haha, to jest nie do opisania.
Zawsze miałam jeden cel : dostać się do szkoły plastycznej. I zdaję do niej egzaminy w czerwcu. Nigdy nie sądziłam, że zacznę pisać. 
Nawiążę jeszcze do wcześniejszych linijek. Wasze komentarze dają mi siłę. Wtedy wiem, że ktoś to czyta.
Dziękuję. Kocham Was ! <3

Chciałabym przede wszystkich podziękować Immortality i Monice. One były ze mną od pierwszych wyświetleń bloga. Nie będę wymieniać reszty, bo niektórzy piszą z anonima. 
Chcę Wam wszystkim podziękować, że to czytacie i, że wczuwacie się w tą historię.
Wyjawię Wam pewien sekret : Hermiona nie umrze ! c:

Żegnam i do ponownego przeczytania ! <3


PS Wchodźcie na amor-muerte-dolor.blogspot.com . Dopiero się rozkręca, ale jest ok. Piszcie komentarze, bo one bardzo pomagają ! ; ) 

9 komentarzy:

  1. Na początku ci powiem że jestem niesamowicie radosna przez nowinę , że nasza Hermi przeżyje :)
    a tak ponadto , blog jest wspaniały więc co się dziwić dużo liczbą wyświetleń? ;) niedługo sama będe pisać bloga i muszę powiedzieć że marzę o takich fanach jakich masz ty :)
    no i życze ci powodzenia w tych egzaminach ;) by twoje marzenia się spełniły !
    pozdrowienia ;*
    wstawiaj nowy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  2. jest, jest! :D
    Hermiona przeżyje ! xd
    łuhuhuhuhuuh! xd poprawiłaś mi nastrój ♥ dziękuje! ;)
    jak pisała Madeline piszesz wspaniale, cudownie, genialnie, więc nie dziw się że masz dużo wyświetleń :D
    ii oczywiście życzę Ci kolejnych 8 tysięcy wyświetlen i jeszcze kolejnych i jeszcze :D
    i żebyś dobrze zdała te testy i żebys się dostała do wymarzonej szkolyy ♥
    i szybciej dodawała nowe notki xd

    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym roku mam testy gimnazjalne, więc ciężko mi jest dodawać szybko rozdziały, ale się postaram. ;p

      Usuń
    2. ja też mam :c
      łączę się w bólu :|

      Usuń
  3. Okej... Wiedziałam, że Hermi przeżyje. Poczytałam sobie trochę na Wikipedii o tej chorobie. Ciekawie wymyśiłaś. Mogę zapytać: Jak dowiedziałaś się o niej? Skąd też pomysł na wprowadzenie jej do opowiadania?
    Gratuluję ilości wyśietleń!
    Finte
    wojna-zartow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że są różne nowotwory. Chciałam wprowadzić jakąś akcję, żeby opowiadanie nie było takie nudne. Dlatego wpadłam na pomysł razem z Moniką, żeby była chora. Na początku chciałam ją uśmiercić, ale potem stwierdziłam, że to nie wypali. Dlatego wyzdrowiała. :)

      Usuń
  4. ooo jak fajnie, że mnie wymieniłaś.. hahaa.. pisz dalej.. a o reszcie pogadamy, kocham Cię stara : * ♥♥ //M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Nominowałam cię :D
    Więcej na me-voir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń